Spil

Internetspil blandt teenagere og universitetsstuderende

Gambling er en populær hobby for voksne, uanset om det er at købe lotteri, satse på sportsspil eller casino-type hasardspil. Ikke overraskende er internetspil også blevet populært; Det er så populært, at efteråret 2011.

Hvorfor ung lege?

Moderne teenagere lever i et samfund, hvor legaliseret spil ikke kun er socialt acceptabelt; det er bredt anerkendt og veludgivet. De 48 stater tillader nu en form for spil. Kasinoer reklamerer meget for tv, radio, online og billboards. Pokerturneringer, med ekspertkommentarer, interessante skydevinkler og millioner af dollars i præmier, er blevet et “hot ticket” -tv på kabel- og bredbåndsnetværk.

I betragtning af den aktuelle udbredelse, synlighed og glamour ved spil, er det ikke overraskende, at mange teenagere er interesseret i øjeblikkelig tilfredsstillelse, spænding og et ønske om hurtige penge. De tre vigtigste grunde til, at teenagere rapporterer hasardspil, er (a) spændingen, det medfører, (b) glæde, og (c) at vinde penge. Andre grunde til at spille ungdom er gruppepresset for at lindre kedsomhed og depression. Dette gælder især for universitetscampusser, hvor studerende spiller poker i kollegieværelser og lokale barer.

En undersøgelse fra Columbia University Medical Center viser, at teenagere udgør halvdelen af ​​de 16 millioner mennesker i USA, der er afhængige af spil. På et tidspunkt, hvor unge mennesker kæmper og søger efter deres identitet, kan spil tiltrække både dets spændingsværdi og dets evne til hurtigt at forbedre de unges selvbillede. Dette kan dog ændre sig dramatisk, da tab uundgåeligt øges og udløser selvtillid, økonomisk angst og depression. Unge mennesker kan begynde at stjæle eller sælge deres aktiver for at betale ned gæld eller fortsætte med at spille i håb om at vinde stort.

En undersøgelse fra Columbia viser også, at unge, der begynder at spille i en tidlig alder, har en øget risiko for afhængighed, og at unge, der er afhængige af spil, bliver mere tilbøjelige til at vinde over 50%. Forældre, der spiller, giver lotteri til unge eller viser accept af spil er ofte en nøglefaktor for teenagere, der har problemer med spil. Teenagere forkæler sig med spilafhængighed i en sats 2 til 4 gange voksne.

Komplekse tiltag for at beskytte mindreårige mod online-spil inkluderer konstant tilgængelige computere og mobiltelefoner (mange online casinoer og kortværelser tilbyder mobile muligheder), der gør hasardspil blot et klik væk. En anden faktor er anonymiteten i online-interaktion: Identitetskontrol, der forhindrer mindreårige i at spille i murcasinoer, er praktisk talt ikke-eksisterende i online gamingverdenen.